Friday 1 December 2017

Rynki forex fabryczne


Międzynarodowe Rynki Papierów Wartościowych Visit site. In moje 8 lat handlu, najgorsza manipulacja ceną widziałem. I zostały handlu z nimi od ponad roku iw moim 8 lat handlu były najgorsze broker miałbym chciałbym nie polecam nikomu, aby otworzyć konto z nimi. Z biegiem lat, transakcje zostały otwarte bez mnie, zakładając transakcje Będą zawsze mówić, że nie mieliśmy z tym nic wspólnego. Jedna rzecz, która tak naprawdę rzeczywiście to, czy polowali na mój stop loss dokładnie , wykupił mój handel i handel kontynuował w moim kierunku Poproszono mnie o udowodnienie tego, że to zrobiłem, poprosiłem ich, aby udowodniły, że nie działają Działając jako animator rynku, ale nazywają się ECN Wydaje się, że standardowymi kontami są prawdziwe ECN one oznaczają co najmniej 1 pip do ceny, ale mówią, że nie robią manipulacji ceną. Co naprawdę zwróciło moją uwagę jest to, że cena na mojej platformie jest inna niż oferta i poprosić cenę, którą dają ci TI wycofał wszystkie moje pieniądze, i zamkną moje acc Ount po jego przetworzeniu Jeśli nie chcesz, aby transakcje były manipulowane, nie używaj tego pośrednika, z którego pierwotnie otworzyłem konto z powodu wszystkich dobrych opinii, ale teraz zaczynam myśleć, że wiele z tych opinii jest najprawdopodobniej fake. Reply przez IC Markets z dniem 1 marca 2017 r. Zgodnie z danymi otrzymanymi przez nas, rynek wyraźnie przeniósł się na żądaną stratę zatrzymania i wykonano w pierwszej dostępnej cenie po jej uruchomieniu. Cena, która Cię nie wyprzedziła wszyscy inni brokerzy, tzn. ten handel zatrzymałby się bez względu na brokera, z którymi prowadziłeś transakcje. Rynki wyraźnie wskazują na to, że na standardowym koncie znajduje się 1 punktowy dodatek, ponieważ nie ma prowizji z tytułu prowizji. Aby uniknąć wyższych kosztów, gorąco polecamy obrót na koncie True ECN MT4, które są surowymi spreadami, które otrzymujemy bezpośrednio od naszych dostawców płynności. IC Markets należy do najbardziej konkurencyjnych brokerów na całym świecie dla naszych produktów FX i używających True E Konto CN umożliwia Ci skorzystanie z tego. Kamery, Dane Farmers. I zastosowane jako obywatel USA i przechodzili proces aplikacji do momentu faktycznego przesłania wszystkich dokumentów Po których poinformowali mnie, że nie akceptują obywateli USA To mogłoby łatwo na początku procesu mają możliwość składania wniosków ze Stanów Zjednoczonych w menu rozwijanym, przyjmowania adresu i numeru telefonu w USA, co zachęca do kontynuowania i przesłania dokumentów. Odpowiedz przez IC Markets zgłoszony 16 stycznia 2017 r. Dziękuję za opinie, Ian Masz rację Sprawdzimy i aktualizujemy proces składania wniosków w celu zapewnienia, że ​​nasza polityka obywatelska została wyraźnie przekazana podczas rejestracji Niestety, regulamin CFTC USA uniemożliwia amerykańskim mieszkańcom Non QEP handel z brokerami spoza Stanów Zjednoczonych Ponieważ IC Markets jest brokerem regulowanym w Australii, musimy przestrzegać tej zasady CFTC Nie blokujemy obywateli Stanów Zjednoczonych z regis za pośrednictwem naszej strony internetowej, ponieważ umożliwiamy wykwalifikowanym uczestnikom kwalifikowanym QEP s zgodnie z artykułem 4 7 ustawy o towarach i giełdach na handel z IC Markets. peter sunardi indonesia Rachunek handlowy 3XXXX4.Tajdzień, 3 lutego 2018.ekst jest prawdziwym oszustem , manipulując ceną chf jpy, aby wymazać moje konto Zdarzyło się dokładnie na 05-12-2017 15 30 tej chwili 15 29 Widziałem cenę chf jpy spadła do 123 400 i wiem, że ta para będzie uplasowała się po huśtaniu się nisko I wtedy poczekaj, aż cena wzrośnie z powrotem dokładnie na 15 30 00 Kupuję łącznie 2 części 1 lot za zabezpieczenie mojej poprzedniej transakcji po cenie 123 659 z biletem nr 6 956600 mój kapitał własny nadal ma - 800 USD w tym momencie po kliknięciu zamówienia kupna i sprzedaży handel wykonywany w ciągu 2 sekund dokładnie na 15 30 02 cały handel blisko i margines zadzwoń do mojego zamówienia zamykane jest na pozycji 123 400 z 1208 50 stratami USA Potem patrzymy wstecz na moją historię zamówień, jestem bardzo zaskoczony najwyraźniej mój zakup realizacji zamówienia cena skok powyżej 471 pip wykonanych przy 124 130 a d blisko 123 400, ale nie widziałem spadku ceny ponownie i nie istnieje w 1 minuty wykresu I następnie zrobić wykres porównawczy chf jpy na moim komputerze z moim serwerem w USA, które również uruchomić mt4 oprogramowania widzę dwa różne wykresy i dołączyć przechwytywanie ekranu dla dowodów, że wielokrotnie wysyłałem e-mailem na rynek lodowy, dlaczego tak się może zdarzyć, ale pan sun choi nie może odpowiedzieć technicznie, dlaczego mój handel może zostać zamknięty w takim miejscu, który nie istnieje na ich wykresie i mam również dowód na to, że serwer ICM mt4 na hongkong dc i serwer główny wyświetla inną cenę w tym samym czasie i pary chf jpy pokazują inną cenę w różnych ramach czasowych w tym samym czasie icmarkets wspomnieć o ich serwerze znajduje się w newyork equixnix, ale znalazłem faktycznie mieć serwer mostu w hongkong dc moskow i nowa koszulka wszystkie ich wydajność serwera jest bardzo zła, lag, opóźnienie bardzo wysokie utracone połączenie bla bla I pozwalają handlu z ich śmieci server. anand venkat Indie Rachunek handlowy 3XXXX8.Thursday, 10 lipca 2017.More Zaskakująco klienci, którzy są na dobre i złe strony są oboje tracą więc nikt nie może księgować zysku, a także ponieść straty Teraz małe straty będą kompensować, ale widziałem post kogoś nie kompensowane 500 ok, że po prostu smutne duże straty dobrze powiedział do ja przez telefon wiele rzeczy, które podzielę się tutaj Nigdy nikomu nie wyrównałem 8000 tak dobrze ci faceci, którzy zostali oszukani, mają do Google ten wątek mam nadzieję, że przeczytasz ten Bóg chętnie ci powie. Teraz moje proste pytania są następujące: nie zdarza się awaria serwera podczas innych niestabilnych komunikatów, takich jak FOMC czy wypowiedzi gubernatora australijskiego, które zdarzyły się tego dnia, co było jeszcze bardziej niestabilne niż NFP, gdy byłem krótki AUD USD od początku niedawnej korekty najwyższej ceny, i żartobliwie dlaczego czy cena, którą znają, daje 500-1 dźwigni jako agresywny przedsiębiorca lub dobrze po tym, jak w branży od dawna zdaje sobie sprawę, jak wykorzystać go na swoją korzyść i wszyscy wiemy, że broker nawet chce, abyś otworzył p osony, ponieważ ci faceci robią ruchy tylko w milisekundach są tak szybko, że cię wycofują, ponieważ elegancko ustawiliście, że ustawili go na 80, dobrze nie mogę się oprzeć procentowi zatrzymania się, ale dlaczego inne uczciwe witryny, które masz historię kleszcza, takie jak największe brokerów nie nazewnictwa do czasu jest pytany nigdy nie osiągnął ich ceny teraz mówię o prawdziwych ECN brokerów, jak ci faceci twierdzą, że są największe na świecie, to tylko jeden z wielu ich sztuczek mogę udowodnić wszystko to Tylko czekał na odpowiedni moment, aby je złapać Firma usunęła mój dziennik z mojej historii logowania MT4 na 3 lipca w folderze z komputerem, nie wykazując żadnego dowodu handlowego, mam zdjęcia z ekranu, które wkrótce będę publikować, a także zaskakująco złapany po prostu dlatego, że są prawdziwymi nitwitami, aby przesłać dowód rachunku, który pokazuje mi handel na ten dzień, ponieważ nikt nie uwierzy mi, że oddam moje kopie, więc opublikuje tę wiadomość e-mail lub przekazuje ją dalej lub cokolwiek doradzę starszej FPA membor teraz, gdy zawiera on adres e-mail firmy od jednego z pracowników, pokazujący mi handel na ten dzień To dopiero początek szaleństwa, które mam zamiar wystawiać jeden po drugim Wielu klientów może uzyskać odszkodowanie z tego szczęścia dla wszystkich. Dechwale Singapur Rachunek handlowy 3XXXX4.Tueday, 1 lipca 2017.My doświadczenie na rynku forex jest około 2 lat plus Istnieje tak wiele brokera wokół Internetu Próbowałem wcześniej Do tej pory moje doświadczenie z IC Markets jest najbardziej spełnia jeden Są najlepsze z najlepszych Jestem bardzo zadowolony z platformy handlowej, ceny, wyceny, spreadu, wypłaty depozytu pieniężnego itp. Zdecydowanie rozpoznaje nowego handlowca lub każdego poważnego przedsiębiorcy z całego świata Zachowaj go na rynkach IC, jesteś najlepszy. Lukas Switzerland Trading konto 2XXXXXXXX2.dzień, 15 kwietnia 2017. Mam bardzo dobre doświadczenie z IC Markets, ich spreadów, prowizji, usług i szybkości wykonania są najlepsze na rynku nie znalazłem porównywalnego ECN FX Broker w Europie. Perfect cho lód dla mnie, ponieważ używam Scalping EAs Bardzo korzystne dla handlu z rabatem prowizją w wysokości 5 50 za rundę okrągłego obrotu mogę polecić, aby uzyskać rabat otwarcie konta było bardzo szybkie i nieskomplikowane. I również doświadczyła wiarygodnego wsparcia klienta i pomocnego personelu Do tej pory , ICM jest najlepszym brokerem walutowym, z którymi zajmowałem się w ostatnich latach. Imran Indonezja Rachunek handlowy 2XXXXXXX1.Sunday, 29 września 2017.Jest to i doskonały broker, mam konto na 3 miesiące Kaucja jest bardzo łatwa, więc jest zraszawiona Dla Withdrwal pieniądze z powrotem na mojej karcie kredytowej w 2 dni maksimum lubię najbardziej rozprzestrzenia się, są niskie Nie sądzę, że jakikolwiek broker jest lepszy niż IC Markets. Malcolm Cypr Rachunek handlowy 2XXXXXXXXX2.Sunday, 2 czerwca 2017.I zostały przy użyciu ten broker od około miesiąca i myślał, że chciałbym opuścić recenzję tutaj wiem, że jeden miesiąc nie jest długi czas, orzech ich były dobry broker To moje doświadczenie z nimi tak daleko.2 Nie ma opóźnień handlowych.3 Szybkie wypłaty i depozyty4 Doskonały klient vice. I zostały przy użyciu EAs i są ok z tego rodzaju trading. They są świetne broker i mam nadzieję, że pozostają takie jak this. Sammy Bułgaria konto handlowe 2XXXXXXXX6.Thursday, 30 maja 2017.Robrze dziwne recenzję poniżej, każdy wie że makler rozprzestrzenia się na koniec dnia i na rynku w pobliżu Nowego Jorku w piątek To musi być nowy przedsiębiorca bez doświadczenia z wykorzystaniem brokerów ECN, bardzo smutny, że mogą publikować mi dobre doświadczenia z IC Markets, ich spreadami, szybkość wykonania są najlepsze na rynku, nic negatywnego do powiedzenia Mój menedżer konta osobistego zawsze nazywa mnie co najmniej 1 raz w miesiącu, aby sprawdzić w moim handlu i zobaczyć, jak jestem, jest to najlepsza usługa, jaką miałem od dowolnego pośrednika po prostu chcieliśmy, że mieli webtrader, który jest tylko negatywny Gorąco polecam. Leventis Bruksela napisanie recenzji we Francji, jak onfamily wizyty konto handlowe 2XXXXXXXX8.Saturday, 18 maja 2017. Oto prawda o rynkach IC po wielu połączeniach, które zrobiłem z powodu ich w sprawili, że odpowiedzieli w następujący sposób.1 Na początku, kiedy zacząłem z nimi i dzwoniłem kilka razy, aby rozwiązać problemy z zamrażaniem platformy, dziękuję Bogu, że zachowałem wszelkie możliwe środki dowodowe na to, że pisano wiadomości czatowe, zrzuty ekranu i nagrania wideo itp. Powiedzieli, że platforma nie zamrozi i że to twój koniec i połączenie z Internetem, a chwilę przekonały mnie i zmieniłem dostawcę internetu, o którym wspomniałem również. do mnie, aby uzyskać VPS za dodatkowy koszt lub minimalny wolumen obrotu2, gdy kontynuowałem z nimi i napotykają problemy I zawsze był ten z winy, nie mówiąc już o tym, że byłem zainteresowany posiadaniem konta MAM, Angus odpowiedzialnym tylko za to. starannie powiedział mi, że dobrze imigruje do nich, gdy byłem w innym brokerze, zanim nie miałem platformy mt4 i kiedy byłam gotowa na pokład do swojej firmy, Angus powiedziała mi, że potrzebują minimum 5. rachunków i około 20000 USD hmmm.3 po tym, jak moje skargi o zamroczenia pod koniec oskarżyli mnie, że wszystko dlatego, że nie wiem jak forex roboty rynkowe i CFDS hmmmm jest to mój trzeci broker i jedyny powód do współpracy tothem. was platforma mt4i Jak powiedział Angus. ok Angus więc jeśli nie narzekają na problemy I ma dobry klient i wiedzieć o forex sprawdzić sobie obrazy w żywych wątku i wkrótce wideo i powiedz tutaj w tłumie, że wymyślone również this. images inthese obrazy można zobaczyć niektóre prawdy, które mogą przybyć, ale nie są wymienione gdzie gorsze jest, gdy zobaczysz mini terminal pokazano. inna cena thanthe obecnej świeczki I podżegać handlowców do mam kamerdynę - światełko - nagrywanie skype dla dowodów, takich, które mam i śledzić wszystkie czat i wiadomości e-mail z.3 Po stałem się dla nich prawdziwym ciężarem, jak zawsze wysyłałem dowody itp. i wzywając do nieskuteczności filmy zrobią to wkrótce youtube i poproszono o zwrot pieniędzy po nieobecnej na kanale kanału niepożądanym przez nieokreśloną godzinę. Angus przesłał mi e-maila, informując, że moja kontynuacja z nimi pociąga za sobą ryzyko ich działalności, a więc nasza umowa kończy się i poświęci czas, aby zamknąć moje pozycje, które są w wycofaniu w ciągu siedmiu dni hmmmm muszę przyspieszyć Angus stracić lub wygrać czas naciska mi i wspomniał, że mogę publikować e-mail przed zgoda zgodzić się Hmmm co się boisz KONKLUZJA SĘDZIE I DECIDE.-Nie pracuję przeciwko tym GUYS, ale to, co z nimi doświadczałem. Mam nadzieję, że earnforex nie potępia prawdy, a sądem demokracji internetowej jest tylko prawda, która została stwierdzona i w jakiejkolwiek myśli wszystkie możliwe środki dowodów są dostępne pisemne. wideo, obrazków. - bardzo podejrzane dla mnie i jak stwierdziłem również od innego członka tutaj w opiniach na temat rynków Ic wszystkie ich PERFEKTYWNE REZULTATY 90-95 z Australii mają taki sam styl nadruku i wyrażenie . prawdopodobnie wszystkie te writting je poszedł do tej samej szkoły, a jeśli widzisz inne opinie głównie na zewnątrz Australii są strasznie różne najgorsze recenzje widzą słowa like. freeze, nie ma połączenia, w czasie problemów z wiadomościami, trudności komunikacyjne itp. zgadzam się z tobą i ja objąć demokrację internetową. I byłem z 2 innymi brokerami tylko raz zadzwoniłem do nich tylko wysyłam dokumenty administracyjne na pokładzie lub kiedy zrobiłem coś teraz, ale migruje, ponieważ były one 1 recepcji, nie MT4 platform. On 2017-05- W skrócie wspomniałem o przerwaniu kanału platformy dla rynków szamotowych dla tych, którzy chcą sprawdzić historię, jak Follows.1 Początkowo pisałem do Angusa. jedyny odpowiedzialny za takie przypadki tylko wtedy, gdy próbowałem skontaktować się z kimś innym, gdy byłem zdenerwowany za niewłaściwość, która powiedziała mi żal, że nie może zrobić nic tylko Angus może zrobić. Jest mój e-mail. Po katastrofie serwera nie ma paszy 09 53 28 gmt 1 11 53 28 czas na platformie 09 53 28 z tym utratą, że nie byłem w stanie i zapisać na nagraniu skype, który był nagrywany przed tym wydarzeniem, jak stwierdzono w tym czasie pasze 0 9961 Powiedziałem ci o 0 9961-0 9966 na telefonie tak rzeczywistą cenę as. platform zaczęło działać ponownie pasza to 0 9908 czas 11 42 gm 1 tak więc na pozycje, które otworzyłem chcę otrzymać zwrot za całkowita kwota, jako moment, w którym nie miałam karmy, byłem w jakiś sposób zobowiązany. W innym przypadku zwracam uwagę na zwrot pieniędzy. Dziękuję za reakcję na tę sprawę. Angus odpowiada i prosi o pozycje, które miały wpływ, a oto mój e-mail. Myślę, że byłem bardzo jasny, o którym wspomniałem od czasu naszego wezwania t była cena Jest nagranie skype naszej rozmowy 0 9960-0 9966. Identyfikator ID 4530902,45838310, 4538396,4540431, 4540431, 4540465,4540580,4540848,4554375,4554463.Każty całkowity 4 70.Open 2017 5 09 16 25.2017 05 09 17 24 18.2017 05 09 17 26 00 2017 05 09 20 12 53,2017 05 09 20 15 07,2017 05 09, 20 22 26, 2017 05 09 21 03 39, 05 53 26, 2017 05 09 06 00 06.Czy czas nie zostali zamknięci źle źle dotknięci rozliczeniami od przerwania połączenia aż do ponownego połączenia, kiedy sprawdzasz czas, o którym wspominasz.12 53 cena wynosiła 0 9926, ale w rzeczywistości, gdy platforma zaczęła działać znowu na mój koniec jako klient cena wynosi 0 9908. Prośba o zwrocie rachunków proporcjonalnie do tego drawndowns z straty straty 0 9960 - 0 9926 lub lepsza cena bliżej 0 9908 lub nawet aktualna cena sprzyjająca dla Ciebie w porównaniu do .----- W telefonie, kiedy zadzwoniłem do Not Angus, ale Jean Paul Du Toit odpowiedział, i mam to nagranie wspomnieć, że nie można było wykonać żadnej czynności a teraz rzeczywista cena wynosi 0 9960,0 9966 AUDUSD potwierdza, że ​​sprawdzamy rzeczy później i teraz muszą nawiązać połączenie, które trwa więcej niż godzinę. Angus jest wyposażony w rozwiązanie pozwalające zwrócić zwrot pieniędzy bez karmienia z platform icmarkets I powiedz, że nie ma karmy handlowej bez pasz może modlić się o direction. and rynku wymienia listę pozycji i potencjalnych refund. then on przychodzi jeszcze raz później i mówi stanowiska zostały w wycofaniu przed karmą nie i tak ic rynków nie zwracać mi 1100 - usd coś, co Angus skończył. bo Boże, ty trzymasz mnie z otwartymi pozycjami w bezczynności i ty Angus profesjonalizm mówi, że nie jesteś odpowiedzialny za dodatkowe wypłaty za swoje NIE POTRZEBNE, gdzie moje konta zmarły z powodu wypłaty passif należnego bez paszy - martwa platforma Twoja niesprawność w działaniu platformy, o czym możesz wiedzieć, a jeśli nie wiesz, możesz utrzymywać pozycje w wycofaniu na życie. on przychodzi z e-mailiem mówiącym, że wiele problemów zamrożenie platformy, które inni klienci również protestowali tego samego dnia są ze względu na to, pisze Wiele problemów, które zostały nam zwrócił uwagę nie były rzeczywiście problemy, a nie rozumiesz Platforma MT4 i jak działają forex i CFD. BÓG GDZIE Mówię, że znajdują się witryny takie jak FORMULARZ ZABEZPIECZENIA I CAŁOŚĆ DEMOKRACJI internetu i mediów społecznościowych. W jego e-mailach mówi, że te e-maile są poufne i są chronione prawami prywatności, a ja nie powinienem opublikuj je tutaj przed ich zgodą. Odważyłem się, panie Angus, kładziemy tutaj wszystkie nasze e-maile dotyczące problemów technicznych z Twoją platformą i pokazujemy, jak wygląda realne usługi i twarz rynków IC. Zamieszczę na forum dyskusyjnym obrazy rozkładu i obraz platformy zamrażania wideo przedstawiające inny kanał ceny w mini-terminalu i różny w wykresie cenowym NIE JEDNAKIMI ZDJĘCIA ZDJĘCIA DON T ZDJĘCIA DON T LIE poprawne Angus Jeśli mam kłamstwo to obrazy leżą też. I DARE TYLKO ZAPŁACONEJ RYSUNEK W RAZIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH I BEZPŁATNEJ ZWROTU ZANIECZYSZCZEŃ PLATFORMY. - utrata panny Angus jest oczywiście tylko zamkniętą pozycją, a nie katastrofą, jakiej może wystąpić straty pieniężne z tytułu wypłaty pasywów, gdy PLATFORMA RYNKU IC ODPOWIEDZIALNOŚĆ LUB GDZIE OFFLINE WIĘCEJ NIŻ Zdarzenie miało miejsce w dniach 2017-05-14, aby wspomnieć, że nie był to jedyny okres, w którym miało problemy z zamrożeniem i innymi problemami, w tym dniu byłam dobrze handlowana do 9 53 gmt 1 raz, a potem nagle nie. platforma Żadne źródło danych z konta MAM, z którymi się nie zgadzałem, i ta sama sytuacja, w której nie zadzwoniłem, zadzwoniłem natychmiast do agencji ds. rynku i dostałem Angusa na telefon mówiący mi, że mają problem z serwerem i zostaną rozwiązane wkrótce forex nie dotyczy charytatywność wszystko, co dzieje się z brokerem, należy umieścić tu trasparently tak po prostu, aby wspomnieć, że I. had 4 70 miejsc dużo iw tym problemie mam mniejsze od 0 9960-0 9965 przed serwerem brak sytuacji karmienia aż do chwili, kiedy m pisanie 40 pipsowa cena wykupu teraz 0 9920 w us. dollars 4 70 partii x 10 usd lot x 40 1880 usd strata i nie możesz zrobić niczego jedna gwiazda jest do wykonania normalnie powinna być -2-gwiazdy Mr Angus powiedział przez telefon, że będziemy dyskutować for. losses później po rozwiązaniu problemu zapraszam go, aby dać tutaj odpowiedź. james basumatary India Rachunek handlowy 1XXXXXXX2.Friday, 3 maja 2017. Nie powiem, że jest zły broker, ani nie powiem to najlepiej jest dobrze z tego brokera, ale jedno jest ostrożne, gdy do czynienia z tym konto brokera może przejść do ujemnego saldo w godzinach nadawania wiadomości, gdy jest twoja pozycja jest przeciwko stop loss lub zająć doesnot zysku w godzinach pracy mam własne doświadczenie z zamiarem negatywne równowaga I like this brokera, ale to bardzo się zdenerwowało mnie bardzo wszystko, co się stało Nie mogłem spać dobrze nocy Zastanawiam się, że po handlu zyski przez kilka dni i zarabiać przyzwoicie, jeśli zajmie tylko zaledwie kilka minut, aby myć mój bilans jakie są korzyści z powiedzenia th we wszystkich dobrych rzeczach nie mówię, że jest to zły broker, ale handlowcy z tym brokerem uważajcie w czasach nowości, całe życie zarabia się tylko na sekundę, aby zmyć się Jestem nadal przedsiębiorcą tego brokera, ale nie byłem oczekując, że ten broker nie zapewni gwarancji. Christopher Martin IC Markets Support. Friday, 3 maja 2017. Spoglądaliśmy przez naszą bazę klientów i nie mamy Murray z Manchesteru jako klienta na naszym Demo lub Live Severs Ponadto nie mieliśmy wszelka korespondencja dotycząca śledztwa handlowego. Uprzejmie prosimy o zamieszczanie tylko szczere opinie na tej stronie internetowej o Rynkach IC lub dowolnym innym brokerze na ten temat. Customer Support Officer. . 50. 50,,,, 24. . 2 EUR USD, USD USD. 1 300.,,. . -,. -. -. CFD,.

No comments:

Post a Comment